
Trump vil så gerne være Lars Larsen, men tror ikke han har nosserne til at sætte prisen ned til 50%

Trump vil så gerne være Lars Larsen, men tror ikke han har nosserne til at sætte prisen ned til 50%
Ja det er svært at sige. Det tog ca. 6 år at komme op igen i 30’erne. Måske går det helt ad helvede til nu, eller måske bliver det ligesom marts 2020. Hvad man umiddelbart kan analysere er vel allerede priced in. Solen skal nok skinne igen uanset
https://www.morningstar.com/economy/what-weve-learned-150-years-stock-market-crashes
De kommer nu nok op igen
Fed milepæl at have nået uanset. Bliver langsomt svært at følge med herinde
Management works in mysterious ways 💫
Glæder mig til Milan-San Remo i morgen. Årets første monument i cykling med et stjernespækket felt. Mads P og Magnus Cort har set stærke ud indtil videre i år, så måske får vi en dansk sejr i morgen!
Don’t leave us on a cliffhanger. I need to know what happened to this man’s balls


Yeah a kilo of steel is way heavier than a kilo of feathers


Our throats hurt from laughing when playing “Chained Together”. It’s short and cheap. We’re happy we picked easy mode for the first play through since that’s already quite challenging
Nederen… God bedring… Hestepasta skulle vist være godt - synes jeg hørte en del om det for nogle år siden. Ellers kan man måske gøre et eller andet med noget blegemiddel 🤷
Yep, det var trængt! Det holdt hårdt da denne opgradering kræver så meget research. Tror jeg har set 5-10 timers youtube videoer og læst hundredevis af meninger om alt muligt… Det er noget lettere med grafikkort hvor det eneste spørgsmål nærmest er “hvor meget vil du af med?”
Fik skiftet halvdelen af min PC ud i går - det trængte en del da komponenterne efterhånden var blevet 9 år gamle…
CPU: i5 4460 -> r5 7600x3d
Mobo: MSI H81m-e34 -> Asrock B650m - HDV/M2
RAM: DDR3 1600mhz -> DDR5 6000mhz
SSD: sata 3 600mb/s -> m2 nvme 4250mb/s
Derudover nogle arctic p12 max fans og en arctic 7x heatsink.
Beholdt min gamle case, silencio 352, hvilket jeg hurtigt fortræd, da det blev en meget klaustrofobisk oplevelse at samle den - især at sætte heatsink på CPU krævede væsentligt længere og slankere fingre end jeg har. Måtte gøre brug at chopsticks og en neglefil for at placere ting og skrue heatsink fast.
Da det hele var samlet ville den ikke post - CPU og RAM lyste op med fejlmelding. Jeg var bange for at mit bøvl med samlingen havde ødelagt noget, men har heeeldigvis kun RAM der skulle re-seates.
Voldsom forbedring! Windows føles meget responsive, og POE2 æder ikke længere 100% af min CPU 24/7, men nøjes med ~20-40%, så jeg ved hvad jeg skal lave denne weekend!
This resonates so well with me… First time I’ve read it as “inability to direct attention” and it makes so much sense. So many long sessions looking up random crap on Wikipedia instead of completing tasks, which ultimately only end up taking like 5-30 min usually… And that’s after pushing it back for days or weeks. I’ve not been diagnosed, but often find descriptions and memes hitting a bit too close to home.
I can add Wrzeszcz for perspective. It may not be in a row, but no 8 letter word should have 3 zs
Damn that’s amazing. What can it do?
Ja, men nu har han mere eller mindre holdt kæft med de helt vilde udtalelser i et par dage, og så stiger prisen sgu langsomt. Han må sgu få fingeren ud og komme i gang med at true nogle lande med lidt af hvert