Hvis du kan lide Sonata Arctica kan jeg sige at de bliver et af hovednavnene på næste års Epic Fest der løber d. 10. og 11. april
- 2 Posts
- 97 Comments
God fornøjelse
Jo tak, og ja der er en del der klæder sig ud, der er også et Dungeons & Dragons element i det så nogen er klædt ud som elvere eller troldmænd. Dem du så skal nok se Pirate Queen senere i dag, der skal jeg selv være lidt patriotisk og se Royal Hunt.
Jeg hørte dem også da de var opvarmning til Battle Beast tidligere i år og der synes jeg også de var gode, og så føler man sig gammel når guitaristen i bandet er en af de gamle kendinges knægt. Tim Hansen er der spiller guitar i Induction er Kai Hansens søn.
Senere i aften står den så på Stratovarius, dem var Sonata Arctica jo en gang opvarmning for i Vega.
Jeg håber at vedkommende bliver opmærksom på det på en god måde, det er værd at nævne at man bliver duftblind over det man har på, så det er nok et resultat af at vedkommende ikke længere selv kunne dufte hvor meget vedkommende brugte og så bruger endnu mere for at være i stand til at dufte det selv.
Turen går til Roskilde lige om lidt, så starter to dages power metal festival Epic Fest med Induction til en start for mit vedkommende.
cute_astronaut@feddit.dktoSpørgsmål og Svar@feddit.dk•Hvad lavede I på en fed personaledag?
6·1 year agoNu er jeg nok lidt farvet af at det var mig der arrangerede det, men vi tog en tur i escape rooms og derefter spiste vi på restaurant Flammen, kollegaerne fik samarbejdet med andre kollegaer de ikke samarbejdet så meget med dagligt om en underholdende opgave, og bagefter ud og spise hvor hver især kunne få lige det de havde lyst til at spise.
Hold da op, den er grim. Jeg endte selv med at skylde 3000, så heldigvis ikke så slemt
cute_astronaut@feddit.dktoFinans@feddit.dk•Trump truer EU med vin- og champagnetold på 200 procent
2·1 year agoJa der må siges at være nok at afprøve
cute_astronaut@feddit.dktoFinans@feddit.dk•Trump truer EU med vin- og champagnetold på 200 procent
3·1 year agomen det får jeg testet i weekenden.
Det lyder godt 👍
Hvis ikke det lykkedes kan du prøve at kigge på danske, der findes efter hånden mange som Stauning Whisky og Braunstein.
https://stauningwhisky.com/da/collections
https://braunstein.dk/portfolio/whisky/
Ellers er der også svensk som Macmyrra. https://www.mackmyra.se/produkter
Men det kan godt være at de er mere som de skotske og egner sig bedst til at drikke rent 😀
cute_astronaut@feddit.dktoFinans@feddit.dk•Trump truer EU med vin- og champagnetold på 200 procent
4·1 year agoSom en der normalt kun drikker single malt whisky, hvad gør så bourbon så godt og kan det ikke evt. erstattes med irsk whiskey?
cute_astronaut@feddit.dktoMusik@feddit.dk•Dansk Melodi Grand Prix 2025 - Lovers and haters welcome
4·1 year agoJa det gjorde jeg
cute_astronaut@feddit.dktoMusik@feddit.dk•Dansk Melodi Grand Prix 2025 - Lovers and haters welcome
2·1 year agoJa hun er garanti for fest
cute_astronaut@feddit.dktoMusik@feddit.dk•Dansk Melodi Grand Prix 2025 - Lovers and haters welcome
8·1 year agoJeg vil tro det bliver det sædvanlige, seerne vil have en ting, sikkert Tim Scou “Proud” og juryen vil have Sissal med hendes Loreen light “Hallucination” og så får juryen ret
Speyside og Islay er rigtig nok meget forskellige, men jeg holder også af begge dele.
Det lyder godt, jeg hører gerne nærmere om den når du har været afsted. Hvis du kan så prøv at læg mærke til hvilke område du synes bedst om, om ikke andet så mærket på den whisky du bedst kan lide så kan du finde området der fra.
Jeg tror det er en slem influenza, jeg synes at have hørt at den der er kommet i år er gået uden om vaccinationen, hvilket jeg ikke er meget for da jeg fik vaccinationen så hurtug jeg kunne, men jeg er heldigvis ikke blevet ramt.
Ja, jeg overså også at det skulle streames, men så har du ret så kan det nok ikke gøres billigere.
Det er noget øv, jeg håber du bliver hurtig rask, dem der er blevet syge på min arbejdsplads ser ud til at være syge i et par uger, den virker til at være slem denne gang, jeg håber så det er en anden der ikke er så slem du har fået.
Jeg måtte lige tjekke det og selvom TV2 sender NFL på TV2 Sport i hele sæsonen, så sender de Superbowl på TV2 så har man den alligevel kan man se Superbowl selvom man ikke har set resten

Det er helt fint, men så ved din kone det nu :)