Feddit
  • Communities
  • Create Post
  • Create Community
  • heart
    Support Lemmy
  • search
    Search
  • Login
  • Sign Up
SorteKanin@feddit.dkM to Finans@feddit.dk · 1 year ago

Aktierne styrtdykker igen: Her er eksperternes råd til dine investeringer

www.dr.dk

external-link
message-square
6
link
fedilink
9
external-link

Aktierne styrtdykker igen: Her er eksperternes råd til dine investeringer

www.dr.dk

SorteKanin@feddit.dkM to Finans@feddit.dk · 1 year ago
message-square
6
link
fedilink
Aktiekurserne falder og falder og falder. To eksperter giver deres bud på, om du skal sælge eller købe.
alert-triangle
You must log in or register to comment.
  • MBech@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    4
    ·
    1 year ago

    Så er der tilbud på aktier for dem der har råd til det.

    • Pilon23@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      2
      ·
      1 year ago

      Trump vil så gerne være Lars Larsen, men tror ikke han har nosserne til at sætte prisen ned til 50%

      • EvilCartyen@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        2
        ·
        1 year ago

        Han er da ellers ret godt på vej :)

        • Pilon23@feddit.dk
          link
          fedilink
          arrow-up
          1
          ·
          1 year ago

          Ja, men nu har han mere eller mindre holdt kæft med de helt vilde udtalelser i et par dage, og så stiger prisen sgu langsomt. Han må sgu få fingeren ud og komme i gang med at true nogle lande med lidt af hvert

  • Tralle@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    1 year ago

    Eu har tilbudt nul til nul told til us. Svaret fra trump Idioterne

    https://www.reuters.com/markets/europe/eu-needs-lower-non-tariff-barriers-including-vat-white-house-trade-adviser-says-2025-04-07/

    Det er simpelhen så stupidt at man tror det er løgn. Vores fødevareregler og moms er et problem nu også. Hvad regner de med, at vi indretter vores fødevareregler efter amerikanske?

    • MBech@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      5
      ·
      1 year ago

      Hvad mener du? Går du ikke bare og desperat venter på at vores fødevareregler bliver afskaffet så det er nødvendigt at vaske kylling i klor for at undgå sygdomme?

      Nej vent, så du får mulighed for at vaske din kylling i klor! Tænk på hvor meget det vil styrke klorindustrien!!!

Finans@feddit.dk

finans@feddit.dk

Subscribe from Remote Instance

Create a post
You are not logged in. However you can subscribe from another Fediverse account, for example Lemmy or Mastodon. To do this, paste the following into the search field of your instance: !finans@feddit.dk

For diskussion og nyheder omkring finans, herunder personlig finans, investering, pension, aktier med mere.

Visibility: Public
globe

This community can be federated to other instances and be posted/commented in by their users.

  • 9 users / day
  • 24 users / week
  • 17 users / month
  • 7 users / 6 months
  • 1 local subscriber
  • 181 subscribers
  • 101 Posts
  • 293 Comments
  • Modlog
  • mods:
  • SorteKanin@feddit.dk
  • BE: 0.19.11
  • Modlog
  • Instances
  • Docs
  • Code
  • join-lemmy.org